Färdigbyggt..

... för idag, ja. Men vi har en bit kvar..
Ikväll har vi målat hav, fikat i massor och sjungit stämsång. Mycket mysigt!

Nu ska jag packa, för imorgon är det dags för styrelseskifte. Jag måste erkänna att jag är lite smått nervös.
Jag har alltså blivit vald till kassör för nästa läsår och därför ska sittande kassör ge mig ett uppdrag att utföra imorgon. Eftersom denna sittande kassör heter Madeleine Wahlqvist är jag mycket nervös, hon kommer inte vara snäll mot mig, haha. Vi får helt enkelt se vad hon hittar på..
Klockan 11.26 ska vi nya styrelsemedlemmar i alla fall infinna oss på LTH för att få våra uppdrag. Sedan bär det av till hemlig ort.

Packning nästa alltså, och jag som inte ens har en sovsäck..


På Karnevalsfabriken innan ikväll. Emma & Sanna målar för fullt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0