Long day...

Har jobbat 13-19 idag. Det är konstigt vad tiden går långsamt när man jobbar så få timmar. En heldag på nio timmar springer alltid förbi.

När jag kom hem vid halv åtta var jag helt slut. Har suttit och förberett mig inför morgondagen.
Jag har även suttit och fixat lite med min nya telefon. Jag fick ta över pappas htc diamond då han gått och köpt sig en iPhone. Vet inte riktigt vad jag tycker om telefonen än så länge, ganska komplicerad..
Jag älskar min Samsung Touchwiz, men högtalaren har slutat fungera, vilket innebär att jag inte hör när det ringer eller när man har satt alarm :(


Kommentarer
Postat av: Sanna

den var ju assnygg =)

2010-03-31 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0