Vilken kväll!

Gårdagskvällen blev helt fantastiskt lyckad! Efter att slutat jobbet kl.18 åkte jag till farmor och bytte om. Snabbt därefter bar det hem till Caroline, där jag inte varit på lääänge. Fanny slöt också upp och vi tog varsit glas rosé i solen på deras terass, lovely! Sen bar det vidare till Socitén vid åtta-tiden. Där vankades Victoria Secret Show och hinkvis med gratis champagne och cider. Tur för mig att jag skulle jobba idag kl. 06.45, annars vet man inte hur det hade slutat ;) Skämt å sido, det var en supertrevlig kväll i goda vänners lag. Tack CC för allt!!

Lite bilder från kvällen..

Kvällens outfit - Body och ny kjol, halsband från London



Fanny i solen på terassen



Redo att gå


Caroline & Fanny var så fina!


Fanny & jag


Vi fick snart sällskap av andra fina damer. Här med Linda & Manda


CC & Frida


Tjejer gillar cider..


Bra visning!


Nu är det dags att städa mitt lilla rum, för imorgon kommer Sanna och hälsar på, wiii! Som jag har saknat henne! Ska bli så kul! Dessutom har jag andra planer på G framöver, update kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0