Torsdag

Jaha, då var det snart helg. Igen. Har klarat över en vecka nu utan mannen min. Borde gå bra en vecka till då. Sen midsommar. Jippie!
Idag har jag pluggat, hör sen! Gjorde min första inlämningsuppgift, skönt! Efter det blev det lunch på stan med Minna, Jonna, Sophie, Josefin & Charlotte. Sen hem igen. Hade hoppats på sol, men den dök aldrig upp.
Kl. 17 var det dags för jobb, ännu en stängning.
Imorgon är jag ledig igen. Sol?
Nu ska jag sova, men först några avsnitt av Sex and the city. Precis som jag vill ha det.

I natt kommer min Jennifer hem! Och Zara-hjärtat. Och  älskade Ida kom hem ikväll. Ni har varit saknade!

Imorgon hoppas jag på rosé och grillning vid havet. Vad säger ni tjejer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0