Stockholm, hufvudstaden

Hej svejs.
Det var längesen jag printade här, jag ursäktar.
Senaste veckan har tillbringats i Stockholm, dit jag åkte med mormor & morfar förra fredagen.
Vi skulle upp och hälsa på mina kusiner (och jag skulle även träffa Klas).

Fredagskvällen spenderades hemma hos mina kusiner, god mat och tv-mys.
På lördagen åkte jag in till stan för att träffa Klas. Det blev promenad i solen och även lunch på Strandbryggan. Mys!

Klas framför slottet


Jag på Strandbryggan

Sen åkte vi till Täby, där Klas bor för tillfället. Det vankades inflyttningsfest och utgång. Roligt!

Under söndagen blev det lite sol och vila.
På kvällen kom Klas till mina kusiner och vi grillade och åt gott!

Måndagen innehöll, shopping shopping! Trött blev jag, men fick köpt lite nytt :)
Kvällen blev mysig tillsammans med Klas. Film i biosalen hos kusinerna.

Tisdag = student. Min älsdta kusin på mammas sida tog alltså studenten. Det blev massor av god mat och trevligt sällskap.
Studentmottagningar är alltid lika roliga :)

Onsdagsmorgon innebar ett sorgset farväl till Klas..
Sen ännu ett hejdå till kusinerna, men dem ser vi förhoppningsvis redan på måndag då min bror tar studenten.


Det var en liten update om min sista tid.
Sen jag kom hem till Varberg har det bara varit jobb och studentfix, pust!
Nu, vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0