Färdigtentad och sommarlov!

Igår skrevs sista tentan för det här läsåret, så skönt!
Solen och värmen kom precis i lagom tid.
Vi inledde sommarlovet med en tur till Höllviken tillsammans med sexmästeriet.
Vi hade en kick-out, så att säga. Jag och Kajsa avgår dessutom, så det var vår sista kväll med gänget.
Det blev solning, lekar, grillnig och allmänt mys. Härligt!






Idag kom mormor och morfar och hämtade mig med 15 väskor för att transportera hem mig.
Vi åkte dock inte enda till Varberg, utan Falkenberg fick det bli.
Eftermiddagen har spenderats med ompackning och cykelputsning.
Imorgon åker mormor, morfar och jag till Stockholm. Min kusin tar studenten på tisdag, så det vill vi inte missa.
Dessutom tänkte jag såklart passa på att träffa Klas (och så lite shopping förstås).

Nej, nu kallar sängen på mig. Vi ska upp tidigt imorgon.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha det så trevligt i Stockholm. Ring när du är tillbaka, så får vi träffas över ett glas rosé. Jag är ledig hela nästa vecka;) puss!

2010-06-03 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0