Var är solen?

Onsdag = mammas lediga dag. Vi hade planerat en dag i solen, på Damernas. Men solen verkar inte orka fram riktigt? Därför sysselsätter jag mig nu med juridikplugg, ja det ska ju göras det också.
Mormor och morfar kommer snart, men färska hallon och massa annat gott från deras trädgård.
Kanske får bli en dag i trädgården i alla fall, i en solstol med en bok i handen och färska hallon. Låter ju faktiskt inte så dumt det heller...
Ikväll vankas i alla fall jobb, 16-22. Om jag inte minns fel är det jag och Sofia som stänger, wii vad kul :D


Update: Det blev beachen iaf. Ingen sol än så länge, men skönt ute. Sol, kom sol!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Fin-Malin!

2010-07-15 @ 13:07:29
URL: http://caroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0