Time is flying

Kan knappt förstå att helgen snart är över.
Jag vet att jag typ tjatar om detta varje vecka, men jag fattar inte vad det är som händer??
Hur kan veckorna bara rinna iväg på detta sätt?

Fredagskvällen var i alla fall supermysig med fajitas och vin hemma hos Jennifer.
Hon, jag, Lotta & Josefine spelade Alias och snackade skit i äkta tjejkvällsanda.
Lördagen spenderades dock mer eller mindre säng/soffliggandes.
Förkyldningen är tillbaka, självklart!!
Det blev en del plugg, sen filmmys med Klas. Lugnt och skönt med andra ord!

Idag är det plugg på schema igen. (Jag vet, jag har inget liv just nu...)

Får inte glömma att gratulera min kusin som fyllde 22 år igår, GRATTIS igen!




Anna & Jag, Norge 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0