That ha(i)ppie seventies..

Då var jag hemma (tidigt) från en mycket trevlig kvälll!!
Kvällen startade med att jag & Carro gjorde oss iordning hemma hos mig. Jag fixade hennes hår ala Danny och sedan fixade jag även Filips make-up ala Sandy (Grease).
Sedan bjöd Patric och David till trevlig förfest innan det var dags för sittning på Kajplats 15.
Mellanfest enligt reglerna, även denna hos Patric & David.
Efter detta, åter Kajplats.

Att kvällen slutar så tidigt är väl (förhoppningsvis) helt förståligt då det är jobb som gäller imorgon.
Man vill ju faktiskt inte vara helt ofräsch på Bröllopsmässan..
Nu blir den Bingen :)

Saknar min K..


Jag och Sanna ikväll.. (70-tal & 90-tal)


Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0