One night at Oscars

Nu är snart helgen i Varberg över.
Det har varit roligt att träffa vänner, men tyvärr har mycket tid spenderats med böckerna också.
Så är livet som student, och jag tycker ju ändå att det är rätt roligt.

I fredags tog jag och Ida en biltripp hem till Angelica och Johans nya lägenhet, mycket fin var den!
Ronja & Jennifer var också där, så det blev mycket tjejsnack, lovely!

Igår bjöd Ronja på en trevlig förfest. Tack vännen!
Vi belv ett litet men starkt gäng, då alla andra var upptagna på eget håll.
Mysigt var det i alla fall med vin och tjejsnack.



Mina fina vänner Ronja & Jennifer

Sen gick vi en sväng till Oscars. Det var trevligt, men verkligen inte som det en gång varit..
Jag kände mig rätt gammal måste jag säga, medelåldern har krupit nedåt (eller så är det jag som blivit äldre..)


Den obligatoriska bilden från Oscars toaletter..

Nu ska jag fortsätta plugga innan det är dags för hemfärd.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0