Time is flying

Det blev en supertrevlig vinkväll hemma hos mig igår med Emanuelle, Malin, Emilia, Madeleine & Pernilla. Mycket tjejsnack vill jag lova. Kvällen slutade dock utan utgång, rätt skönt trots allt!


Emma, Malin & Pernilla


Madde & Emilia


Idag tog jag och Klas en välfrötjänt sovmorgon. Det var precis att jag kom i tid till lunchmöte med Sexmästeriet.
Sedan spenderade jag eftermiddagen i solen tillsammans med Jennifer. Mycket kvalitetstid med en av de bästa, I like!

Nu har jag precis tränat Step, så efter en välbehövlig dusch vankas det myskväll med Klas.



Kommentarer
Postat av: Carolin

MALIN!!!!! Dålig uppdatering på bloggen, vad händer!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Vi är oroliga!!!!!!!!!

/S & C

2010-04-18 @ 16:55:44
URL: http://caroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0