Sweet wednesday

Vilken härlig dag det har varit idag! Solen strålade på oss när vi vaknade. Så strax efter frukost bar det ut i solen. Jag tog dock matteböckerna med mig, så fick kombinera sol med plugg.
Efter ett möte vid tre, bar det av hemmåt igen och en sväng förbi systemet. Vilken kö sen. Jag som trodde det skulle vara lugnt idag, men icke! Alla laddar upp inför helgen!

Eftet ytterligare lite plugg åkte jag bort till Karnevalsbyggsområdet. Där var det bygg och häng i första klass! Det bjöds på korv och öl. Dessutom fanns det massor av underhållning: Guitarhero, fotbollsspel, minifyrdjuling, studsmattor, tennis, grymt bra musik och massa massa mer! Suveränt! Känns som om det kommer att bli en hel del timmar där...

Nu tänkte jag hoppa i säng. Det blir en tidig morgon imorgon med städ, plugg och ärenden på stan.


Så jäkla snygg video och en GRYM låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0