Hemma igen..

..men jag vill tillbaka!!!


Det har varit en helt fantastisk resa, men tiden har verkligen flygit förbi!

I fredags kom Klas föräldrar och hämtade ossm för avresa mot Svågetorp. Därifrån tog vi tåget över till Köpenhamn och Kastrup.

Dennis, Marie, Klas & jag

Väl framme i London tog vi oss direkt till hotellet, The Grosvenor, där Klas syster Linn, hennes pojkvän och hans familj väntade.


Lobbyn på Hotellet som låg precis vid Viktoria Station

Väl framme möttes vi alla i Loungen innan vi gick ut för att äta lite italiens mat.

Jag & Linn


Lördagen började vi med frukostbuffé för att sedan ta oss ut på Londons gator. Vi hann inte med så mycket mer än Primark på Oxford street innan det var dags för lunch på Carnaby Street.


Jag var nöjd efter att få shoppat lite..

Efter lunch åkte vi vidare ut till Arsenal. Det var dags för fotbollsmatch, Arsenal mötte Manchester City.

Hela gänget utom Dennis, som fick fotografera


Min snygging!



Spännande!

Efter matchen begav vi oss tillbaka till hotellet och ut för att äta.

Ungdomarna åt en snabb middag, innan vi skulle göra oss redo för utgång.

Efter en förfest på mitt & Klas rum begav oss vi äldre barn, dvs. Klas, jag, Linn, Calle, Olle & Clara, ner till Soho/Picadilly Circus där nattlivet skulle vara som bäst.

 
I taxin..

Vi hamnade på någon Neger/Kines/Transvistit-klubb. Blev lurade av någon inkastare att Colin Farrell skulle vara där. Honom såg vi inte mycket av kan jag lova.. Jag & Linn roade oss dock ändå :)


Vi försökte få med transorna på något kort, då de hade så spännande outfits. Vi misslyckades.

Vi letade genom halva London efter ett mathak som var öppet nattetid. Det gick inte alls! Tydligen har inte matsällerna uppet nattetid där!?!?! Vi fick alltså somna hungriga :(


Klas, Clara, Calle, Linn & jag på Picadilly Circus


Under söndagen var vi lite sega, men orkade ändå med en del shopping. Dagen avslutades i Covent Garden.

Jag & Klas i Covent Garden


Tusen tusen tack till Marie & Dennis för denna resan!! Den har varit helt underbar och oförglömlig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätteroligt att få se lite bilder! Ser fram emot att se fler när ni kommer till Varberg. Snart!

Puss & Kram!

2010-04-26 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0