Happy easter!

Vilken vår vi har! Solen skiner, vårkänslorna spirar. Påsk påsk!

Påskhelgen började fantastiskt bra med en afterwork på Cheers and beers i torsdags. En afterwork som senare resulterade i utgång. Jag, Minna, Jonna, Sophie, Josefin & Hilda hade supertrevligt! Vi ville liksom inte gå hem, så efter att Oscars öppnat fortsatte vi vidare dit.
På Cheers


Och senare Oscars


Mycket trevlig kväll!


Gårdagen bjöd på middag hemma med mormor & morfar på dagen. Sedan var jag hos Klas föräldrar en sväng. Och slutligen blev det en tjejkväll hemma hos Lotta, vars mamma precis flyttat till vårt grannhus. Jättekul att se hur de har det, nära och bra :) Lotta bjöd på snacks och tårta, mums filibums! Sen blev det massor av tjejsnack. Lika trevligt som vanligt!

Idag började jag dagen med äggfrukost och smoothie, sedan långpromenad med Lotta längs havet. Helt fantastiskt väder som sagt. Känner på mig att det kommer att bli en bra dag!

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0