Godnatt

Nu ska jag alldeles strax hoppa i bingen, jag måste nämligen upp med tuppen imorgon då vi börjar kl.08.
Just nu känner jag mig alldeles tom i kroppen, har nästan ångest över att gå till skolan imorgon. Jag vill inte! Jag vill ha semester, vara i London tillsammans med Klas och bara mysa! Det känns jättetomt utan honom bredvid min sida och jag vet inte hur jag ska kunna somna utan honom. Vill inte! Får hoppas att han hinner hit innan det blir försent..

Imorgon börjar allvaret igen, men plugg nonstop fram tills fredag. Då är det äntligen VALBORG! Tur att man har något roligt att se fram emot nu i alla fall :)


Jag i en av mina nya pyamaser, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0