20:07

Nu börjar dagen gå mot sitt slut. Jag har dessvärre inte fått pluggat alls så mycket som jag hade tänkt. Efter lunch/fika med Lina följde jag med henne på hennes BodyPump-pass. Hon har pass på 24seven och jag är lite sugen på att börja träna där till hösten. De har öppet dygnet runt och har dessutom båd BodyBalance, BodyPump och Core, vilket jag saknar på Gerdahallen. Hon var en superbra ledare, man blev taggad minsann :)
Dessutom var det så skönt att det inte var så mycket folk på passet, I like!

Nu har jag precis druckit mig en smoothie och ätit mitt hembakade bröd. Mums!
Imorgon skriver Klas sin tenta, så nu får jag äntligen ha honom för mig själv sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0