Älska Göteborg!

Gårdagskvällen var helt fantastisk!
Våra novischer var helt klart bäst!
Mat och underhållning i toppklass, riktigt lyckad kväll!

Vid fyratiden var novischerna klara med sina uppdrag och de kom till Josefina, där vi föreberett snittar, drinkar, snaks, shot etc.
  
Caroline & Sanna                                             Cicci & Elsa

De sjöng för oss och gav oss present. Vi märkte dem och körde lite lära-känna-lekar.

Sen bar det av till sittningen, där det var hela 450 sittande!!

Min novisch Victor & jag

Sen var det den sedvanliga mellanfesten, som vår novisch Kenny styrde hemma hos sig. Kan varit den bästa mellanfesten på länge! Runt tolvtiden gick vi tillbaka till AF-borgen och eftersläppet!

En kanonkväll helt klart!
Och det bästa av allt är att jag mår superduper idag, vilket dessvärre betyder plugg för min del.
Men lite tråkigt får man ha bland allt det roliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0