Nu sitter...

3613d2014156ccd07d8f3547758ef400.png

Nu sitter jag på tåget på väg till hemhem, dvs Varberg. Gårdagen blev lite värre än jag tänkt mig, vilket känns idag :/ Men det var fantastiskt roligt med sittning med klassen och Penthouse var jättebra! Skönt med ett mindre ställe ibland, så man inte tappar bort sina vänner :) dock tappade jag mitt nya läppglans, vilket jag var minst sagt bitter över. Tror jag spenderade minst en halvtimme i letande, inte lätt när man är fattig student och ett läppglans är en dyr investering :) på tal om det så blev det lite annat inhandlat igår också! Tror jag äntligen hittat min vinterjacka, men ska "remakea" den lite först bara! Nej, nu längtar jag efter att komma fram, då Jennifer kommer och möter mig! Sen tänkte jag dra med henne på en sen lunch, då jag är vrålhungrig!!


Kommentarer
Postat av: caroline

välkommen hem min underbara vän, imrgon sysn vi hos ronja =)

2009-10-23 @ 18:00:12
URL: http://casparson.blgog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0