Torsdag.. Snart helg

Vilken bioupplevelse igår alltså.
Jag & Jennifer kände oss som gamla tanter som hamnat på en skolbio.
Vi drog upp medelåldern ganska rejält måste jag erkänna.
Vi trodde vi skulle få krupp, det var sånt tjatter till en början.
Och när vi inte trodde det kunde bli sämre, vad händer då?
Jo, en MAN på ca 2 m sätter sig framför Jennifer.
Vad är oddsen?? På hela biografen är det nästan bara 13-åringar, förutom just framför Jennifer och mig.
Hon får sitta på sniskan hela bion. Stackars vännen!
(Ja, jag erbjöd mig faktiskt att byta efter halva tiden..)
Men bion var väldigt bra i alla fall! Inte helt oväntat..

Idag blir det programmering och skola för hela slanten.
Kanske kanske att jag hinner baka lussekatter också, den som lever får se..

Imorgon är det fredag. Helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0