Hemma igen!

Ja, då var man hemma i novembergråa Sverige igen.
Jag saknar redan Spanien och värmen måste jag säga, men däremot har jag ju min prins här hemma :)

Vi har haft en helt underbar vecka men mycket sol, god mat, shopping m.m.
Tyvärr var solen ganska svag och dessutom inte uppe så många fler timmar än här hemma, så när den väl var framme fick vi passa på och pressa..

De två första dagarna (fredag & lördag) tillbringades inne i Torrevieja respektvie Elche.
Då var det shopping på marknader som gällde.
Det fanns både mycket fint, men även en hel del skräp..
På lördagskvällen var vi och åt på en Kina-restaurang. Vi fick en sjurättersmeny för endast 125 kr/pers.
Fantastiskt prisvärt och gott!
  
På den asiatiska restaurangen


På söndagen blev det finare väder och vi tillbringade större delen av dagen i solen.
Vi tog även en tur ner till havet för ett dopp i det blå som höll 20 grader, gott!
 
Torrevieja

Även på måndagen så var det helt underbart väder och vi pressade vid poolen hela dagen.

Utsikten från familjen Sundviks hem

Tisdagen och onsdagen blev desto mulnare, så då fick vi ta tag i våra studier lite mer.
Inte så roligt tyckte vi, men kanske ganska behövligt ändå..

Jättekul med marknadsföring tyckte jag..

På tisdagskvällen var vi och åt på en Hummer-restaurang, Den Engel.
Det var riktigt smarrigt!



Mums!

Sista kvällen åkte jag & Carolin in till Torrevieja själva.
Vi försökte lära känna staden lite, gick i affärer och åt på en italiensk restaurang.






Tack för en helt fantastisk vecka Carolin, Calle & Margareta!
Det har varit helt underbart och tusen tack för allt och för att jag fick komma och besöka er!
Det gör jag gärna fler gånger.. :)


Kommentarer
Postat av: Calle Sundvik

Tyckte ni utnyttjade soltimmarna väl!Passande att anta pepparkaksfärg när man närmar sig jul! Kul att du trivdes - du är välkommen tillbaka!

Kram från Spanien

Calle

2009-11-29 @ 11:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0