Ny ipod i brevlådan kanske?

Tyvärr försvann min röda älskade mp3 under Tandem. Riktigt tråkigt, men så är det. Det byttes mp3-spelare till musiken hela tiden och någon av alla de fulla människor som handskades med dessa måste helt enkelt slarvat bort den. Jag letade igenom hela bussen, men tyvärr :( Som tur är var det ingen exklusiv sak, men ändå. Jag lyssnar ju alltid på mp3 när man är ute och promenerar och tränar.

Till saken. En ny musikspelare måste alltså införskaffas! Jag har länge varit lite anti mot ipod, tycker de verkar lite dumma när man måste lägga in allt via itunes. Men jag har ändrat mig. En ipod får det bli! Tänkte använda pengarna jag fick av farmor i födelsedagspresent, så blir de använda också :)

Jag tror jag ska klicka hem den här lilla godsaken.


ipod nano 8 GBG (4th generation) från Elgiganten, endast 990 kronor. Helt suveränt!

Tillbaka till Fundamentals of Strategy.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0