What a night!

Eller kanske man ska säga morgon?

Kom precis hem från den sjukaste efterfesten jag varit på. Eller egentligen den galnaste sexan, men har ju aldrig varit på sexa innan. Vi jobbade på Kålles till cirka halv fyra, sen bar det hem till Magnus på Botulfs. Det bjöds på öl och sprit i mängder! Och vilken lägenhet! Den kunde varit världens finaste (sekelskifts med högt i tak, kakelugn), men denna var utformad för endast ett ändamål, FEST!! Det var rökmaskin, hög volym, ölfontäner och rökning inomhus, galet galet GALET! Jag kände att det var dags för hemgång när fötterna började värka, musikanläggningen pajade och min kropp var totalt genomdränkt av öl. Jag tog nog helt rätt beslut. Längtar efter sängen, och min P!! Hoppas på en låång sovmorgon imorgon innan det är dags för nästa fest, kickoff med Trädgårdsmästeriet. Låter kanske inte så spännande, men det handlar inte om trädgårdmästeri utan vi ska hålla i trädgårdsfesten den 1a maj, alltså grilla burges, servera öl m.m. Kommer bli riktigt roligt!

Nu är det dag för sömn!

Massor av kärlek/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0