Webbdesign, it's my shit!

Okej Carolin, nu är jag nog snart ikapp dig (not).. Är dock riktigt riktigt stolt över att jag listat ut en massa koder och lyckats styla om min blogg alldeles alldeles själv! Imorgon tror jag till och med att jag ska lyckas få in en header. Tänk sen efter att jag läst programmeringskursen nästa år, då kommer jag ju vara grymmare än grymmast på sånt här! Oh yes!

Nej, nu är det nog dags för lite skönhetssömn. Fast kanske blir det ett litet litet avsnitt av The Hills först... Börjar 08, med akademisk kvart, imorgon. Då är det Företagsorganisation som står på schemat. En ny kurs så det ska bli riktigt kul!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Hjärtat! Va kul att du är tillbaka! När kommer du hem, jag saknar dig! Puss

2009-03-18 @ 07:14:52
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0