Tandem here we come!

Kom hem från skolan för ca 40 min sedan och har redan hunnit städa, mycket nöjd!
Ringde precis Jennifer och har bestämt en dejt med henn som inkluderar ett besök till Nova. Min plan är att även försöka lura henne till ett våffelställe. Jag bara måste ha en våffla!

Vi släppte förresten biljetterna till Tandem 2009 idag. De tog slut på 14 min, det ni!
För er som inte vet är Tandem så kan jag säga att det är en av de största studenttillställningarna här i Lund. Som ni kanske hör på namnet innebär det tandemcykling, från Götlaborg till Lund. Fredagen den 8e maj går kalaset av staplen. Då åker 20 bussar upp till Göteborg med varsin tandemcykel. Väl framme i Göteborg blir det lite av en folkfest och kanske även besök på Liseberg. Runt 18-tiden går startskottet och cykeltävlingen kan börja. Sedan cyklar vi alltså hela natten med diverse stopp för disco, mat och allmänt bra fest! Som ni förstår är detta något varje lundastudent vill vara med på! Det kommer blir sjukt kul!

Nej, nu måste jag skynda mig! Hoppas hoppas jag hittar något fint i klädväg! Och våfflor!

Love/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0