Helgen som varit..

Som sagt så har jag ju haft finbesök här i helgen utav Minna, Jonna & Sophie.
Efter vår mysdag på stan i lördags var det ju dags för lite fest.


Vi började med att styla oss riktigt snygga. Sophie fixade make-up.


Jonna fixade i köket (fast vi hjälptes åt allihop)


Sen blandades goda drinkar

Efter lite mys i soffan framför robinson var det dags för kvällens höjdpunkt, marängswiss!!
 
Kan vara världens bästa efterätt!

Efter lite påfyllning i drinkgalsen var vi redo för party


Så vi begav oss till M-Café, där temat för kvällen var Jet-Set!





Efter lite nattamat, läs marängswiss, somnade vi sedan gott!

Söndagen startade vi med brunch på ÖG's. För en gångs skull var jag där när stället öppnade och då var utbudet betydligt större än jag fått för mig, riktigt bra!

Så efter att tryckt i oss frallor, yoghurt, klyftpotatis, sallad, scones, äppelpaj, kladdkaka, cheescake, våfflor, frukt, ja allt.. så rullade vi ut på stan. Jag var ju tvungen att visa domkyrkan, Kulturen m.m. Hade faktiskt inte själv varit inne i Domkyrkan innan. Den är riktigt häftig! Vid ett-tiden var vi rätt så nöjda av vad Lund hade att erbjuda, så vi åkte mot Varberg!


Tack för en underbar helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0