Från blond till morot

Oh my! Vad hände i natt? Mitt hår har blivit gult! Okej, visserligen var det lite gultonat igår, men inte så här mycket!!?!? Det måste varit små troll inne hos mig i natt eller något? Ser ut som om jag doppat håret i gul färg eller ätit alldeles för mycket morot. Not good! Jennifer, ta inte detta personligt! Jag gjorde det på eget bevåg! Kanske du kan slinga om mig på fredag..?

Well oh well, jag ska inte klaga. Vaknade vid sju imorse och har sedan dess varit på en låångpromenad och även hunnit sola, vilken härlig start! Nämnde jag att solen skiner? Och att det är varmt?! Det blir nog till att inviga skinnjackan idag i alla fall. Nice!

Idag står följande på schemat:

10-12        Företagsorganisation
                  Städa lägenheten inför helgens besök
15-17        Informationsmöte inför nollningen 09
16-04       Jobba på Kålles (nattklubb)
04-            Sexa (vilket innebär fest, för er som inte studerar)

Full rulle med andra ord. Jag ska även försöka hinna med en lite fika med Lisa! Måste prata ikapp lite :)

/M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0