Bedtime

Då var ännu en dag över. Var jättemysigt att träffa Jennifer och prata ikapp. Maten blev god, gjorde som sagt Kycklingwok med red curry och till det serverade jag ris.


Jennifer vid matbordet

Sen så blev det alltså slingning. Det var från början tänkt att Jennifer skulle göra slingor på mig, men sedan blev hon också sugen. Så det slutade alltså med slingning på henne också. Det blev riktigt fint! Mitt blev dock aningens aningens gult, men det åtgärdar jag förhoppningsvis med lite silvershampoo :)

Nu har jag precis sagt bye bye till min kära vän och det är dags att krypa till kojs.

Love/M

Kommentarer
Postat av: caroline casparson

Gud va ja saknar ER, love cc

2009-03-19 @ 09:39:20
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0