Underbara sommar!

Vilken helg. Återhämtningen pågår fortfarande, men kul var det!

Midsommaraftons kväll firades hos Tobias i Korndal.
Jag, Sofi, Daniel & Ida tyckte vi kunde cykla dit från Tvååker. Inga problem.
Det tyckte vi inte efter 40 svettiga minuter i motvind. Svensk sommar, jag säger då det.

Ida ger cykling fyra av fem toasters (innan färden, kan tilläggas)

Väl framme bjöds det på välkomstdrinkar och tilltugg

Två av mina favoriter: Sofi & Emma


Nära och kära! Susanna, Ida, Emelie & jag


Bästa vänner

Sen blev det mat i riktig midsommaranda, dvs färskpotatis, sill, grillat m.m.
För att inte glömma snappsen och visorna!

Efter maten var det lekdax. Markus & Tobias hade fixat och donat. Hur kul som helst!

Det här är inte så lätt som det ser ut... Blåmärkena efter galgen är kvar än

Efter lekar (och regn) var det kalas. Fullt ös helt enkelt. En toppenkväll! Tack alla!

BFF






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0