Helgen som var..

Eftersom internetet som sagt inte varit på min sida i helgen, får vi göra en försenad uppadatering.

Lördagen tillbringade jag hemma hos Charlotte på Getterön. Jag hade inte sett deras nya hus ännu, så himla fint!
Vi låg mest och solade, pratade i kapp och badade, härligt!

  

På kvällen träffades jag, Charlotte, Ronja, Jennifer, Flutra & Aida hemma hos Ronja för att sedan gå vidare till Bodegan för en bit mat.

Flutra & Jennifer

 
                    Jag                                                         Charlotte


Ronja var kvällens värdinna (som vanligt)


Aida & Flutra









Söndagen spenderades på Damernas med tjejligan. Senare på kvällen var jag & mamma m.fl. och kollade på en ABBA-konsert där några känningar medverkade, bland annat Tove, Johannes & Johan.



En blivande stjärna, Tove!

Underbar helg med andra ord!

Hoppas er var lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0