En regnig men lycklig student

Igår var det som sagt studentuppvkatning för hela slanten.

Bild på Ida snodd från Caroline

Givetvis glömde jag min kamera på utspringet.
Efter utspringet bar det först av till min kusin Per för uppvaktning.
Sen kom Emma och hämtade upp mig och vi åkte vidare till Ida.
Vi kom lagom till presentöppningen och tårtan.


Hos Ida träffade vi många vänner och bekanta
  
Ida & Jens                        Wallis & Ida                       jag & Emma

Ida och hennes mor Marie bjöd på show!


Sen bar det in mot stan. Jag skulle förbi Cissi en sväng, men de hade redan hunnit ut.
Se det blev ett stopp hos Victor istället och tänka sig, där var Cissi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0