Tour de Varberg

Ännu en fantastisk tillställning. Jag får väl säga tur i oturen att jag inte kom iväg till Falsterbo.
Eftersom det var helt omöjligt för mig att få bort mina jobbtider i helgen, fick jag ställa in trippen till Falsterbo/Skanör. Jättetråkigt, då jag så gärna velat träffa Sanna & Cicci mfl.
Istället blev det ännu en helg hemma på bästkusten, trots helgens Wheels & Wings som jag helst missat.
Efter lördagens jobb var det alltså avslutningsfesten på Tour de Varberg. Klädsen vit på bodegan.

Jag gick hem till bästaste Emma direkt efter jobbet för att göra mig iordning. Där var även min älskade Jennifer.


Älskar er mina hjärtan! (Se förresten den fantastiska tavlan Emma målat!!)

När vi kände oss tillräckligt fina promenerade vi ner till Bodegan i sällskap med Jimmy & Jonny.
Där mötte vi upp alla andra vitklädda, många kära vänner.

  



  
Det bjöds på Sangria & Texmex-tallrik. Sen gick det utför...

En helt galen, men fantastisk kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0