Jag förstår inte...

Varför kommer inte mitt inlägg, som jag mobilbloggade innan, upp på bloggen?
Well oh well.
Jag har precis kommit hem (eller kanske för en stund sedan).
Kvällen spenderades hemma hos Jonna & Martin, fast det var bara jag & Jonna.
Brödbakning stod på schemat. Housewifesskills, oh yes!
Vi startade baket och medan degen jäste satte vi oss på balkongen i solen med varsit glas rosé.
Sen blev det te, nybakt bröd, mozzarella & tomatmix och annat gott till kvällsmat.
Och givetvis tjejsnack!

Tack för en supertrevlig kväll min vän!


Vi fuskade lite och använde oss av den här mixen, men gott blev det.

Sov gott mina vänner, för det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0