Mucho besviken

Det blev inte några chrispiga cornflakes bars. Nougaten var slut (eller det fanns en kvar, som hade gått ut 24/11). Så då tänkte jag att jag skulle göra kola istället, men då var den ljusa sirapen också slut :/
Så det fick bli mina vanliga choklad-cornflakes-kakor. De är i och för sig inte fy skan heller. Dessutom är de väldigt lätta att göra. Bara att smälta 200 g mörkblockchoklad i vatten bad. Sen rör man ner en klick smör (för glansen) och sist några nävar cornflakes. Mumma.
Medan kakorna stelnar i kylen, ska jag plugga lite till. Bra där.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Din lilla gottegris! Jag ska har också tänkt att jag ska baka lite julgodis snart. Har hittills bakat lussebullar pch pepparkakor!:D När kommer du hem till jul? MÅste ses!! puss

2009-12-07 @ 10:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0