Hejsan hoppsan!

Då var det helg IGEN. Jag förstår inte hur tiden bara kan rusa förbi?!
Gårdagskvällen blev i alla fall mycket spontan och mysig!
Jag & Klas hade planerat middag med hemmagjord pizza och rödvin.
Sedan blev det Idol och vi fick besök av både Cicci & Pidde.
Efter idol beslutade jag och Cicci oss för att förbättra våra skills i GuitarHero.
Och ATT vi gjorde! Awesome! Vi avancerade en hel del måste jag säga :D
Det blev en sen men mycket trevlig kväll!
 
Idag har jag jobbat på Tiffanys på Västgöta Nation. Vi serverade prima frukostbuffé.
Det var riktigt roligt att jobba där.
Nu blir det dock mindre roligt en stund. Plugg står på schemat.
Är det tentaperiod, så är det. Tyvärr.

Trevlig lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0