Sittning-sittning och Nollesöndag

Just nu är jag helt slut. Vilken helg!
Gårdagen bjöd på sittning på Lunds Nation. Jag bara älskar sittningar!
Tre-rätters, god mat & dryck, trevligt sällskap, sång & underhållning.
Maten var helt sjukt bra!

Förätt
Toast med avocado-räk-röra.
Huvudrätten 
Oxflié med rotfruktsgratäng, smörstekta kantareller och rödvinssky.
Efterätt
Panacotta med hallon och blåbär

Ja, ni hör ju..
Sen blev det mellanfest på Malmös nation innan vi gick tillbaka in i dimman på Lunds.
Galet rolig kväll!


Nollesöndag!
Idag ringde klockan kl.07. Jag skulle vara på skolan 08.00. Underbart!
Halv nio träffades min phaddergrupp, Djungelgruppen.Vi åt frukost, övade sånger och fixade vår utklädnad.
klockan 11 började kalaset. Både maskin-nollorna och I-nollorna tävlade mot varandra idag. Grupperna gick runt till olika stationer för att träffa utskotten, spexa och tävla. Mina nollor var grymma!!

Nu kom jag nyss hem och helt slut.. Ska hoppa in i ducshen, sen väntar en myskväll med film. Det ser jag fram emot!



Emma, Pernilla & jag på mellanfesten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0