Upcoming birthday

Jag fyller ju år om en vecka, så det är väl så dags att börja önska mig något..

Jag har önskat mig en resväska, helst en rosa sådan!

Kanske en sådan här från Wedins? Men det viktigaste är att den är STOR!

Sedan önskar jag mig en ny klocka också. Jag har dessvärre inte hunnit titta ut någon än, men kanske en sådan här:

En från Grand Sand eller den klassiska Triwa?
Annars en liknande den jag har från D&G, men i svart med svart urtavla.

Jag skulle också bli väldigt glad för ett Whistle-Neckless, om jag inte hinner köpa det själv först.

Nej, nu gäller det ju att mamma och pappa läser detta också, kanske ska börja med att ge dem adressen.
Tillbaka till städningen!

Puss Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0