Söndagsparty

Har precis kollat på kanal5's nya satsning, Söndagsparty med Filip & Fredrik. Det var helt flippat minst sagt. Jag tycker att de är sjukt roliga, men ibland blir det lite väl hysteriskt. Gillade trots allt programmet så det känns lite trist att inte kunna se nästkommande avsnitt för jag har ju inte kanal 5 nere i Lund. Får kanske skaffa en söndagstradtition med Jennifer, eller vad säger du min vän? :D

Nu är det i alla fall dags för sista natten tillsammans med Pontus på ett tag. Fy sjutton vad det kommer att kännas ensamt. Att vakna upp brevid den man älskar är det bästa som finns. Jag ska försöka njuta av det imorgon.

Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Lund

Tycker jag låter toppen mallan!

2009-04-20 @ 09:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0