Sleeping time

Nu har jag och mamma nyss kollat Leila på landet. Man blir alltid lika sugen på mat, speciellt grillat! På fredag blir det kött-grillpremiär för min del. Då ska mamsen och papsen tillaga lammfärsspätt, mums!

Dags att krypa till kojs efter att kläggat in mig i brun utan sol. Var så blek så jag bländades av min egen spegelbild idag och så kan jag ju inte visa mig bland folk. För imorgon blir det nämligen en sväng till stan med mamsen. Lite shopping och lunch sitter aldrig fel! Nu blir det att plöja igenom några avsnitt av The Hills i väntan på att min man kommer! Åh, jag vill bara se klart säsongen så jag kan börja titta på The City snart!

Kisses and hugses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0