Separationsångest

Tidigt imorgonbitti är det dags för mig att lämna Varberg och det med blandade känslor. Jag måste säga att det känns riktigt tungt att åka härifrån kusten och vårsolen (trots att det är sol i Lund också). Det känns också tråkigt att åka ifrån Pontus, familjen och alla vänner. Men som tur är så är det mycket kul som väntar tillbaka i Lund, förutom studierna vill säga.

20/4 Grillning och goodbye med Emma & Carolin (de lämnar Lund för NY en vecka)
23/4 Utgång med Trädgårdsmästeriet
24/4 Skolan börjar + phadderutbildning
25/4-26/6 Aktivaresa
30/4 Valborg!!
1/5 Första maj - jobba på trädgårdsfesten
2/5-3/5 Kanske kanske hem till Vbg
6/5 Min födelsedag + Pre-tandemfest
8/5-9/5 Tandem!!!
14/5 Jobba Kålles eller phadderfest (får se hur det blir)
16/5-17/5 Kållesresa!!

Så ser min vår ut alltså, rätt fullspäckad. Däremellan ska det hinnas pluggas en hel massa, suck. Jag måste erkänna att jag redan känner mig stressad, men det får gå som det går (förhoppningsvis bra)

Nej, nu ska jag ut och lägga mig i solen lite..

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0