Host host

Efter helgen bravader verkar det som att jag har dragit på mig en hejdundrans förkyldning eller kanske till och med en lunginflammation, inte alls kul :( Har ont i hela kroppen och hostar som ett as, usch!

Helgen har trots allt varit toppen! Hade en fantastiskt rolig kväll hemma hos Ida i lördags och sedan lika roligt på Oscars. Alltid lika underbart att få träffa sin vänner igen!

Igår var det hejaklack som gällde för hel slanten. Vi åkte en hel buss upp till Växjö för att heja fram HKV till division 1. Och visst vann dom! Min fina P var så duktig, ja hela laget såklart! Vår hejaklck överglänste Växjö med råge, trots att de var på hemmaplan. Illa för dem, bra för oss!

Nu ska jag lägga mig och vila. Är rädd för att uppdateringen kommer att bli lite si och så, men jag kommer igen. I promise! Ha en härlig dag i vårvädret!

Xxxxxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0