Fucking internet

Jahopp, då var man tillbaka i Lund. Jag måste säga att det känns rätt bra ändå. Solen skiner och än har skolan inte börjat :)

Igår hade jag sightsing i Lund stad med mormor & morfar som körde hit mig. Det var mysigt att strosa runt och äta gott.
På kvällen så grillade jag, Carolin, Emma, Angelica, Fredrik & Filip hemma hos Emma. Även det var supernice! Så kul att träffa dem igen, trist bara att Emma & Carolin nu överger mig här i Lund, haha.

Idag har jag pluggat lite och tvättat. Vårt j*vla internet fungerar inte i lägenheten, suck! Jag förstår verkligen inte vad som är fel. Det verkar som om router ger signaler, men det går inte att komma in på nätet helt enkelt. Typiskt!

Nu sitter jag i alla fall i skolan, ska ha möte med Sexmästeriet strax. Sen ska jag, Sanna, Cissi mfl i klassen grilla i stadsparken, sjukt nice!

Förresten idag var jag med om en mysko grej när jag handlade. Jag gick till Ica vid niotiden imorse, väldigt ofräsch i mysbyxor och sexI-hoodien. Då kommer en liten tant fram till mig och säger: "De ska vara glada att de har dig i sexmästeriet." Jag blev lite förundrad, vad menade hon? Jag är ju som kännt är ganska dålig på ironi så blev helt förvirrad. Jag sa undrande: "Vad menar du?". Då svarar hon: "De ska vara glada att de har en så söt tjej i sexmästeriet." Jag har fortfarande inte fattat om hon drev med mig eller inte, för speciellt söt skulle jag nog inte kalla mig vid just det tillfället..

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0