Ett fungerande internet äntligen!

Yippie, nu funkar vårt internet igen!

Idag har varit en hemsk pluggdag, från 8-21. Hade föreläsning 8-10, sedan satt jag med en presentation 10-12. Hela eftermiddagen, 13-17, hade vi laboration då bland annat presentationen av miniprojektet ingick. Därefter satt jag, Sanna och Cicci med Koenigseggs-caset fram till nio. Jag måste säga att det faktiskt var väldigt intressant, men jag blev så sjukt trött mot slutet! Det kan inte vara hälsosamt att sitta inne och plugga en hel dag när det är så fint väder.

Idag fyller förresten min underbara mor 45 år. Grattis världens bästa mamma! Det känns riktigt tungt att inte kunna vara hemma och fira dagen med dig!

Lillebror, mamma & jag (Spanien 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0