Bara 2 timmar och 27 minuter kvar...

.. tills jag ska börja fira helg.

Nej, Jennifer det går inte bra här nere i Lund, kom och rädda mig NU!

Idag har vi haft fadderutbildning inför höstens kommande nollning. Tyvärr har jag inte kunnat delta i allt. Min lab-partner meddelade nämligen att han inte kunde sitta längre än till fyra i eftermiddag för att skriva vår kommande presentation. Gissa om jag blev irriterad när vi innan sagt att vi skulle sitta från kl.15 och framåt för att jag hade obligatorisk utbildning. Inte nog med det, utan när vi väl ses visar det sig att han inte gjort någon research alls, inte ens läst igenom det jag skrivit. Suck! Det blev att börja från scratch alltså. Trots detta blev vi klara redan efter 2½ timme (jag hade räknat med minst 3-4) och det bev till och med riktigt bra! Så nu är jag inte sur längre.

Så nu är jag alltså ganska nöjd änd Har dock en del kvar att plugga, men kl.18.00 tänker jag ta helg!
Då blir det afterschool-pub med grillning ute i solen, sjukt nice! Sen ska jag hem och packa inför imorgon.



Xoxoxoxo/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0