Back on track

Klockan är nu 11:04. Jag har precis ätit en frukost hos min kära P och idag mår jag mycket bättre. Hostan den är kvar, men jag känner mig klart piggare! Dessutom har jag fått besked om sommarjobb, så nu är det klart. Känns skönt att jag slipper ge mig ut med ansökningar idag och dessutom så roligt att få komma tillbaka till Kvantum!

Gårdagen slutade supermysigt trots att jag känt mig sjuk hela dagen. Efter att ha sovit och vilat några timmar kände jag mig bättre. Så jag och P åkte till Sofi & Daniel för att grilla lite korv. Ida, Erik, Caroline & Eric var också där. Supertrevligt! De andra kickade boll i två timmar, men jag höll mig inomhus med tidning och pajbak.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0