April april

Ny månad, ny start?
Okej, mitt nyttiga liv går ju inte så bra kan jag konstatera. Men nu börjar jag bli trött på att ha en uppblåst mage varje dag. Jag tror faktiskt att jag har haft ont i magen varje dag de senaste veckorna, inte alls kul! Så nu måste jag verkligen börja tänka mig för... lite i all fall. Varför ska det vara så svårt? Jag fattar liksom inte det där med att lagom är bäst. Ställer någon en skål framför mig och jag tar en första tugga, nej då kan jag inte sluta äta sen. Det är nästan sjukt. Om jag däremot bestämmer mig för att avstå helt, då går det! Fast det känns inte heller sunt. Man måste ju kunna unna sig ibland. Well oh well, jag ska försöka med lagom är bäst. Får se hur det går helt enkelt!

Idag får man luras kom jag på precis. Hmm, jag undrar vad man då ska hitta på? Mo ha ha...

Hoppas ni får en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0