19:28

Stackars stackars min pojkvän. Självklart ringde han mitt under mitt utbrott över SJ's inkompetenta så kallade kundservice. Vilken service? Ååååh, jag som verkligen vill få sålt min biljett hem på fredag. Jag behöver ju inte den nu när jag ska åka med Sophie hem. Någon intresserad köpare?

Anyway, Pontus ringde som sagt mitt i min ilska och dessutom så gick min garderobslucka sönder igen för typ femtioelfte gången just precis när han ringde!! Jag blir så trött!! Pontus tyckte i alla fall då att jag borde åka och träna bara för att ta ut ilskan på något. Träna??, tänkte jag och proppade i mig fyra nävar chips i ren protest. Givetvis sa jag detta till honom också. Jag tänker minsann inte träna! Det är ju synd om mig!!  Solen skiner, jag har tusen saker att göra och fucking SJ vill inte hjälpa sina kunder! Jag stoppade i mig tre schackrutor också, bara för att se om den förhöjda sockernivån möjligen skulle göra mig ännu gladare. Det funkade inte, jag fick ont i magen istället.

Men när jag lagt på luren så sansade jag mig en aning och tog mitt förnuft till fånga. Jag åkte faktiskt och tränade trots allt. Och hör och häpna! Jag mår superduperbra nu! Tack Pontus, du hade rätt! Det händer inte så ofta, men ibland så ;)

Nu ska fortsätta med mina tusen måsten, men imorgon kommer Sophie hit igen och då blir det fest! Woohoo!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0