Valborg i bilder

Vi startade siste april hemma hos mig, innan vi gick till Tobbe & Henrietta.

              



Efter en mycket trevlig frukost, och när det äntligen slutat regna, begav vi oss ner till parken.



Där mötte vi Jennifer & Ingrid med flera.





Det blev en regnig men väldigt rolig dag i parken. Jag och Ida blev dock väldigt trötta, så en powernap var välbehövlig på eftermiddagen.
Vi sextiden var vi dock taggade och redo igen. Grillning på Magle (dvs i vår trädgård) stod på schemat.

Sen bjöd vi in till förfest hemma hos mig, för de som orkade vidare under kvällen.




Jag och Ida somnade dock tidigt, så ingen utgång för oss...


Dagen efter var vi något trötta, men det vara bara att piggna till. För vad är väl en 1a maj utan Trädgårdsfesten?
Efter att vinkat av Ida, kom strax Cicci, Sanna, Carolin, Sofia, Louise, Felicia, Hanna & Martina till mig för lite uppladdning.



Riktigt bra var det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips bara! Om du gillar tv så ska du gå in på den nystartade bloggen http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och påverka vad som ska stå i bloggen.

2010-05-04 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0