Trött Malin

Det var ingen pigg Malin som kom till sin lika trötta pojkvän kl.10 imorse. Vi somnade ganska fort igen och sov till ett. Verkligen inte likt mig att sova så länge, men skönt var det!

Gårdagen var superrolig! Vi som skulle skiftas in i den nya styrelsen började dagen med att utföra uppdrag på stan. Mitt uppdrag blev att anordna en Bajsmacka-ätartävling, mycket uppskattad!
Sex timmar efter start var vi äntligen klara och kunde bege oss norrut mot en stuga där sittande styrelsen infann sig. Resten av kvällen bjög på mat, sånger vid brasan, charader, dans och musik. Riktigt trevligt var det! Somnade dock ganska sent, och var uppe innan nio imorse. Inte så konstigt att man är trött idag..

Nu ska jag plugga lite innan jag & Klas sätter igång med middagen. Det vankas räkgryta, mums!


PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0