Känsla: tom

Det är obeskrivligt, den känsla som är inom mig just nu. Tomhet blandat med lycka och förlust.
Den här helgen som precis passerat har varit en utav de bästa i mitt liv! Jag har haft så roligt hela tiden, det är obeskrivligt helt enkelt.
Efter allt slit, då vi knappt trodde vi skulle hinna bli klara med tält mm i tid, så blev allt så sjukt bra!
Tältet blev en höjdare med långa köer varje dag och de bästa trädgårdsfesterna baskstage.

Jag vill inte att det ska vara slut. Jag är inte redo för tentaplugg.
Jag vill umgås med alla fantastiska människor, lyssna på bra musik och ha det härligt i solen. Jag vill..

Men så är inte verkligheten. Därför är jag istället tacksam för att jag fått uppleva denna helg och att allt blev så fantastiskt bra till slut!





Dessa har spelats flitigt i helgen tillsammans med Bromance, Stereo Love och We No Speak Americano. Saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0