Eftermiddagssol

Efter att ha proppat i oss rester från buffén (vilket vi antagligen kommer att äta hela veckan) tittade solen fram igen. Så jag tog med mig lagboken och lite annan kurslitteratur ut i solen och började mina sommmarstudier. I sommar ska jag nämligen läsa Juridik på heltid. Hmpf.. vet inte riktigt hur det ska gå ihop med att jobba halvtid, men då kursen ges på distans så hoppas jag att jag ska få det att gå ihop. Första inlämningsuppgiften ska vara inne redan på måndag, så tänkte att jag gör av den så fort som möjligt nu när jag är lite ledig :)

Jag fick även besök av Amanda i solen, så lite snack, kaffe och tårta hann jag också med. Gott!

Grymt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0